Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Min familj

Familj, Mathilda, Q/A Permalink0
Kan du inte lägga upp någon bild på din ursnygga blogg på din familj och berätta lite om varje familjemedlem! :D Det skulle vara supernajsigt <3 !! Älskar verkligen din blogg <3 XOXO Sov Gott!
 
Självklart kan jag göra ett inlägg om min familj! ♥

Som ni säkert kan lista ut så är det här mina föräldrar, Jenny & Niclas. De är mina inspirationskällor och mina livshjältar hur klyschigt det än låter. Jag älskar de starkt och skulle göra allt för dessa 2 människor. Jag är stolt över att få kalla de mina föräldrar. Vi reser mycket tillsammans och det är jag väldigt tacksam för. Vi är en ganska så påhittig familj och gillar att göra nya saker. Alla i familjen älskar även att röra på sig så vi tränar ibland tillsammans. 
Sen har vi ju Linus, min tvillingbror. Jag älskar honom lika mycket som jag ibland hatar honom. En tvilling är den bästa presenten man kan få om man kan räkna de som en present haha. Jag tycker i alla fall att alla ska få ha varsin tvilling! Jag och Linus har haft en väldigt bra realtion hela livet och jag hoppas att det fortsätter så tills vi båda ligger på dödsbädden! Det har alltid varit en trygghet att veta att jag alltid har honom vid min sida, man har aldrig liksom behövt vara ensam. Vi klarar ju oss själva, vi båda är väldigt självständiga men som sagt är det skönt att veta att mna har någon bredvid sig hela tiden. Vi ville dock söka olika gymnasium, men nu blir det ju inte så i alla fall. Men vi söker ju olika linjer så vi kanske inte träffas så mycket i skolan i alla fall. Det blir säkert bra. En sak som vi sagt till arandra är i alla fall att när vi får egna familjer och inte bor i samma hus längre så kommer vi ringa/ träffas minst en gång i veckan om inte mer och det känns ju bra haha!
 
Hoppas du som ville ha inlägget blir nöjd, om det är något särskilt som du undrar om min familj så är det bara at skriva en kommentar. 
 
Puss Mathilda ♥
 
Till top