Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Cara - skänk pengar till diabetersforskning

Fashion, Smycken, Tips Permalink0
Jag är helt kär i Cara armband, jag tycker de är ur snyggt att ha de bredvid sin klocka eller bara ha armbandet. Det som gör armbandet speciella är att det är sidenband som du kan välja ifall du vill ha pärlor i eller inte. Det som är bra är att du ger även en viss procent av dina pengar till diabetersforskning, haha så det är därför jag får armbanden för när mina föräldrar köper de till mig skäönker de ju pengar till min brors sjukdom. Armbanden är ganska så dyra från 100kr - 500kr men det beror på vilken sort du väljer. Om du dessutom väljer en färg som passar till ganska mycketb behöver du ju inte köpa så många. 
 
Det här är mina som jag har:
 
2 Stora och ett smalt bara för att kunna matcha, men jag valde mitt första som vitt just för att de ska matcha med mycket och jag använder de nästan varje dag. Det som är snyggt också är att jag har en silvrig klocka och det är silvriga detaljer på armbandet så de matchar ju väldigt bra tillsammans.
Tack så jättemycket för armbandena finaste du ❤️ @elgstam19 
Nu är ju bilden tyvärr svart / vit men något så här brukar jag ha varje dag. 
 
Här är lite förslag på de som finns:
 Dazzling Indigo Stainless steel
 
 Dazzling Indigo Stainless steel
Femme Noir Fleur de Lace
Det finns även med gulddetaljer för de som har guldklockor... Så här ser alltså "classic" ut, lite små detaljer och pärlor men sen finns de även några speciella med lite mer glitter på. Jag själv är lite sugen på att köpa ett sådant armband ↓
White Dandy Diamond Skulls Silver
 
 
 Flätat sandfärgat handgjort Cara armband med silverfärgade strass dödskallar, Diabetes, Diabetesfonden
Femme Noir Diamond Skulls Golden
Finns också i guld om man vill ha det, men det blir lite mer glitter och jag tycker verkligen det beiga är skit snyggt med döskallar så kanske ska köpa det...!
 
Här kan ni beställa armbandet! Jag tror faktiskt inte att det går att köpa i affär någonstans, men jag kan ju ha fel haha. 
 
Puss Mathilda ♥
Till top