Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

50 shades of me

Mathilda, Q/A Permalink0
- Jag gillar inte semlor alls, och tyvärr så är fettisdagen på min födelsedag i år!
 
- Jag har börjat respektera mig själv mer, det här är jag och så här ser jag ut, mer än så blir det inte.
 
- Jag tycker psykiskt ostabila och mentala människor är jättespännande. Mest för att jag vill förstå hur det
kunde bli så och vad som har gjort att de befinner sig i en situation som den just nu. 
 
- Min smak på killar är väldigt bred och den varierar jämt. 
 
- Min dröm resa just nu måste nog vara Australien, då jag aldrig varit där, det verkar vara så mysigt och fint, det är ett varmt land. 
 
- Jag precis som alla andra tjejer, har haft den där drömmen om att bli tillsammans med en snygg lärare.
 
- Mitt mål efter gymnasiet är att jag ska kunna flytta till London och jobba där i minst 1 år. 
 
- Jag har aldrig önskat mig så lite i födelsedagspresent som jag gör i år.
 
- Att titta på film eller läsa en bok, är bland det bästa jag vet. 
 
- Jag vill bo i en villa i mitt framtida hus, med stor altan och en fin uteplats där man kan sitta och mysa sent på kvällen. 
 
- Ibland tror jag att jag är shopp-beroende.
 
- Jag känner själv att jag har utvecklas som person sedan jag börjat på gymnasie.
 
- Jag vill tatuera mig igen.
 
- Jag har aldrig druckit coca cola eller någon form av energidricka.
 
 Jag är en mysperson, jag älskar närhet, kramar och bara sitta ner och mysa. 
 
- Jag tror och inbillar mig själv att jag är sjuk hela tiden, inte bara förkylning utan ganska allvarliga sjukdomar.
 
- Jag vill ha 2 barn, en flicka & en pojke. Annars vill jag helst ha 2 flickor.
 
- Jag hatar när folk knäcker sina fingrar, tår eller något annat på kroppen.
 
- Jag älskar London & jag skulle kunna tänka mig att flytta dit.
 
- Jag har väldigt lätt för att umgås och träffa nya människor.
 
- Jag vill helst inte dricka ur samma burk eller flaska som någon annan, känns bara slämmigt.
 
- Jag tog mina första hål i öronen när jag var 11 månader gammal. 
 
- Jag känner mig snyggare om jag är solbrun, speciellt i ansiktet.
 
- Jag tycker att allt går lite för fort i mitt liv just nu, skulle vilja kunna stanna upp. För just nu mår jag väldigt bra.
 
- Jag är verkligen jättedålig på att ljuga.
 
- Jag skulle säga att det enda som jag är rädd för är labyrinter och att bli lämnad ensam. Dvs att inte ha någon som bryr sig alls eller vill ha någonting med mig att göra, till exempel då vänner eller familj. 
 
- Jag ser fram emot att fylla 18 år nästa år samtidigt som verkligen inte vill fylla det. Jag tror det är att man får stämpel som myndig och att den tanken skrämmer mig lite.
 
- Jag gillar inte chokladbakelser, alltså kladdkaka, brownies, chokladmuffins, chokladbollar osv.
 
- Jag tror inte på kärlek vid första ögonkastet.
 
- En dröm vore att få vara bakgrundsdansare bakom Melodifestivalen, Sommarkrysset eller Idol. 
 
- Jag har aldrig varit kär.
 
- Jag tycker att händer, armar och rygg är de snyggaste kroppsdelarna på en kille. 
 
- Jag längtar tills studenten och det riktiga livet samtidigt som jag aldrig vill sluta skolan. 
 
- Jag får en ny favoritlåt varje vecka.
 
- Jag älskar det engelska språket, de är ett av mina favorit ämnen i skolan. Jag önskar att jag föddes i ett engelsktalande land. 
 
- Jag söker extra jobb just nu. 
 
- Jag har aldrig sett klart på en hel tv - serie.
 
- Det känns som om jag aldrig har längtat så här mycket till sommaren.
 
- Det tråkigaste jag kommer önska mig i present nu den 17 februari är nog porslin.  
 
- Jag är svag för mönstrade klänningar.
 
- Jag älskar frukt.
 
- Jag älskar att drömma på nätterna, men jag kommer nästan aldrig ihåg mina drömmar.
 
- Det värsta man kan säga till mig när jag är arg är "har du mens eller?".
 
- Jag är den största tidoptimisten på denna jord, men bara när det gäller fritiden.
 
- Jag vill ha en hund, helst en pomsky.
 
- I sommar vill jag bli kär. 
 
- Det jag ser mest fram emot i år är alla resor.
 
- Svenska snyggaste artisten är helt klart Måns Zelmerlöw.
 
- Ett måste innan jag dör är att kolla på en Victoria's Secret Fashion Show live, alltså sitta i publiken.
 
- Jag vill ha ett landställe i ett annat land. 
 
Gud det var faktiskt svårt att komma på 50 olika saker om mig själv haha, några kanske ni redan visste, andra inte..Men tänkte att detta passade bra nu när filmen 50 Shades Of Grey har premiär nu på fredag!

Puss Mathilda ♥
Till top