Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Annabelle

Film, Kompisar, Mat, Mathilda, Tips Permalink0
I lördags var jag och några kompisar på bio, det är väl inte så svårt att gissa vad vi skulle se? Yes, skräckfilmen annabelle. Jag har sett fram emot de sen vi bestämde de då jag tycker om skräckfilmer och att bli skrämd. Dessutom är de rätt så mysigt när alla blir skrämda och kramar om varandra haha. 

Jag tyckte jättemycket om the conjuring som ska vara som en nummer 2 på annabelle bara att de kom ut i fel ordning. Den var inte läskig på något sätt utan bara bra och spännande så jag tänkte att annabelle skulle vara likadan. Men så var det ju inte haha!

Alla mina kompisar ( Isak, Felicia, elenore, Hampus, Linus och Rebecka) var super nervösa inför filmen. Så hissa vem som fick sitta på kanten? Jo jag men det gick ju bra. Alltså filmen var skitbra, verkligen bra story osv. Men den hade sina stunder då man skrek rejält. Kan ha varit den obehagligaste filmen jag sett men på något sätt var den så jäkla bra också. Det vart ju bara läskigt i vissa scener. 

Men vi hade det hur som helst jättemysigt, tycker alla ska se filmen trots att den blivit förbjuden i vissa länder pga att den är så läskig haha! 





Isak och jag skrek tillsammans därav varför vi höll varandra i handen. Haha, kan ha varit de roligaste jag varit med om att se killar sitta och skrika som 12 åriga tjejer! 

Puss Mathilda ❤️
Till top