Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Mönstrade klänningar

Fashion, Inspiration, Mathilda, Smycken, Tips, Wanted Permalink0
Jag har gått och blivit kär i mönstrade klänningar! Tycker det är så grymt snyggt. Dessutom så är det enkelt att bara ta en väska och ett par skor så är hela outfiten klar då klänningen blir fokus! Jag har hittat en massa klänningar som jag är sugen på att köpa. Sommaren verkar ju hålla i sig lite och på dagen är det ju fortfarande varmt. Vår skola är även super varm så man kan nog ha klänning på vinter också, fast kanske då med tights. Hemsidan som jag hittat alla dessa klänningar som jag är sugen på att köpa heter Boohoo.com så gå in och kolla där! De har allt möjligt och ett väldigt stort lager, priserna är inte heller så super dyra tycker jag. 
 
Gold details
 
Gold details by mathildaappelgren featuring a cap sleeve dress
Den här klänningen har jag bland annat spanat in! Tror det skulle bli super snyggt med både höha och låga vita converse, en fransväska i valfri färg och lite smycken!
 
Puss Mathilda ♥
Till top