Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Nollning på Thorén

Kompisar, Mathilda, Skola Permalink0
I fredags hade min klass nollning efter skolan. Det började med att vi skulle möta upp klassen över oss - alltså de som går i samma klass fast är ett år äldre. De är ju de som skulle nolla oss. Vi skulle möta upp de på plattan och då var hela min klass hyggligt nervösa haha. När vi hade träffats och gått igenom vilken tid vi skulle träffas igen för att få se vilka som fick göra straffet så delade de in oss i grupper på ungefär 4 - 5 personer. Sedan fick vi en lista som var 3 sidor lång där de stod massa saker som vi skulle göra för att få poäng. 
 
Så då drog min grupps ledare iväg oss över plattan, vid sergelstorg, gallerian och kungsträdgården. Vi hade lite press på oss då ena tjejen som var som en ledare som hade koll på vad vi skulle göra hade gjort allt på listan förra året. Så hon tyckte ju att vi också skulle det. Så vi fick börja utföra de grejer som hade flest poäng, vilket var de mest pinsamma sakerna.
 
Men vi tog alla med höga poäng vilket var, låtsas ha sex i ett provrum, gör 2 olika sexställningar på plattan med ljudeffekter (den gjorde jag haha), strula med alla i gruppen (lite awkward med tanke på att man går i samma klass och shit men vi fick i alla fall de 300 poängen!), göra en lapdance på en främmling ( den gjorde jag också) och krypa runt på knä vid esspresso house i gallerian och låta som ett djur - de gjorde alla i min grupp tillsammans så de vart inte så pinsamt. Vi moonade dessutom i gallerian...!
 
Sen fanns det andra saker som hade lite lägre poäng, krama/pussa/strula med en främling. Jag strulade inte med massa olika främlingar för där kände jag att min gräns gick, dock så pussade jag någon här och där. Man skulle gå in på McDonalds och sno någons pommes frittes, gå in med hög musik och störa två som fikade, be om kondomer på teckenspråk på apoteket, svimma i ett samtal med en främling, bjuda in sig i ett samtal, gå in i ett skyltfönster och posera i 5 sekunder, slicka på en stolpe och bada i en fontän. 
 
Vissa saker kändes ju pinsamt just då, men nu skrattar jag bara åt alla saker vi gjorde! Självklart fanns det otroligt  ycket mer men vi han inte med exakt allt och kommer inte ihåg alla saker heller. Sen var jag tvungen att åka iväg innan vi alla skulle mötas i kungsan för att göra straffet. Men min klass hade filmat och så, så jag fick se de efteråt. Min grupp kom i alla fall 2:a av 5 lag i klassen så de är vi nöjda med!
 
Straffet gick ut på att man hade köpt en cheeseburgare och sedan skulle alla i gruppen ställa sig på led. Sedan skulle första personen ta eg tugga och tugga 2 gånger, sen skulle den personen föra över de via sin mun tills nästa persons mun och så skulle den personen tugga 2 gånger. Den sista personen skulle sedan svälja den sönder tuggade burgaren. Haha får typ kräkningar när jag skriver om de här, de var så sjukt äckligt att se stackars Daniel så kämpa med att svälja haha! Stackarn kräcktes nästan! Jag är bara glad över att mitt lag slapp då vi kämpade med mycket saker!
 
Dock så var de kul för de var många klasser från Thorén som var där och blev nollade. Jag tror det var 3 ekonomi klasser och naturklassen var också där. Så man sprang på alla lite då och då och kunde även utföra vissa grejer med dem. 

Taggade tjejer som är påväg mot nollningen!


Tog inga bilder alls vilket jag ångrar nu, men det finns i alla fall video på straffet!
 
 
Nu ser jag och alla i klassen fram emot insparken som är på måndag!!
 
Puss Mathilda♥
Till top