Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Victoria´s Secret

Fashion, Inspiration, Kompisar, Mathilda, Nails, Tips, Wanted Permalink0
 
Jag skrev ju för ett litet tag sedan att Victoria´s Secret kommer till stockholm. Imorgon öppnar butiken så jag och några tjejkompisar kommer att åka dit under dagen. Vi har nämligen 3 timmar emellan 2 lektioner så vi tänkte passa på då. Jag vet att jag lät super negativ om att de öppnar i Sverige också, men när de nu ändå öppnar här kan man ju lika gärna gå dit och se vad de har att erbjuda. Jag har fått höra att de antingen är en stor och att de säljer allt, men jag har också fått höra att den ska vara lika liten som på Arlanda. Dvs att den säljer mest perfym och neccessärer, jag hoppas ju på att de är en större butik men jag får väl se de imorgon. Jag har inte riktigt koll på när butiken öppnar exakt men jag tror det var runt 10. Jag har ingen aning om ifall de kommer vara kö för att komma in i butiken men de antar jag...? Vi får väl se om jag kommer hem med något!
 
Nu ska jag epilera benen, kanske måla naglarna, ta ett eventuellt bad. Jag har ju insparksfest imorgon så måste komma på vad jag ska ha på mig också, usch hatar att inte veta! Emmali ska även sova över från måndagkväll till tisdagskväll så de ska bli super mysigt! *lskar när man är flera som fixar sig inför något innan! SJälvklart ska jag försöka ta mycket bilder under insparken!
 
Puss Mathilda ♥
Till top