Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Room Tour

Inredning, Inspiration, Mathilda, Q/A, Tips Permalink1
Fick en fråga förut om jag skulle kunna lägga ut lite bilder på mitt rum, och självklart kan jag göra det! Det finns väl itne så mycket och säga om det...Här är lite bilder och om ni har några frågor om rummet eller om ni ser något ni gillar så är det bara att kommentera de ni undrar över så ska jag försöka svara. Till exempel ifall ni undrar vart jag köpt en viss sak.
 
Det är ett väldigt öppet rum med mycket ljus i det. Jag gillar verkligen det såkallade "gammla temat". Trägolv, och vit trävägg. Det jag gillar med ett vitt rum är att du kan göra så mycket med det, dessutom så kan du lätt ändra på rummets stil när du känner för det, eftersom vitt passar med allt. Min favorit plats i rummet är nog fönstret, men det kan vara för att det är de nyaste i rummet. Men jag älskar att man kan sitta i det om man vill och när man öppnar det så blir det en balkong. Fönstret drar också in jättemycket ljus i rummet ochd et gör att det känns fräscht. 
 
Puss Mathilda ♥
#1 - - Elin:

Guud vilket fint rum du har :)

Svar: Åh tack så mycket! ❤️
Mathilda Appelgren

Till top