Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Balklänningar ( Önskeinlägg )

Fashion, Inspiration, Mathilda, Q/A, Tips, Wanted Permalink2
För någon dag sedan var det en liten person som undrade om jag kunde blogga lite om balklänningar, jag vet att 99:ornas bal är på gång så självklart ska jag försöka hitta på något roligt inlägg om ujst balklänningar!
 
Jag själv hade en kort klänning som såg ut som en rosa liten bakelse, jag kände mig absolut som en liten prinsessa. Men om jag hade fått chansen så hade jag nog köpt en långkläning istället och tagit en som var mycket mer stilrenare. Det kanske har med något att jag har mognat de senaste året.Jag skulle verkligen tipsa om en lång klänning som är stilrent i en ovanlig färg, för då syns man ändå. Menn ni får ju självklart välja precis vad ni själva vill.
 
Balklänningar kan man hitta lite var som, Bubbleroom, Zara, Nelly och så går det även att beställa på amerikanska sidor, det gjorde jag och det gick super bra. Promgirl.com!
 
Här är några favoriter från Nelly.com! Jag hade kunnat tänka mig alla av dessa klänningar ifall jag skulle ha haft bal nu, detta är nog inget jag skulle ha satt på mig då men man tycker ju olika från år till år. Men kolla på hemsidorna jag tipsade om!
 
Jag älskar verkligen den här klänningen, det är nästan så att jag vill beställa den själv..! Jag vet att det kanske inte är en balklänning direkt men den hade i alla fall stått på min lista ifall jag hade haft bal!
 
Puss Mathilda ♥
 
 
#1 - - Sonya:

Hej!
Jag tycker du borde filma dig själv när du sminkar dig en vanlig dag till skolan och en film på tips på olika frisyrer som du tycker är snyggt!
Älskar din blogg btw, blogga mer<3

Svar: Hej, absolut ska jag försöka göra något i stil med det! Tanken är att jag ska börja blogga igen nu lite smått så håll koll på bloggen framöver!Tack för de snälla orden, de betyder super mycket fina du!
Puss <3
Mathilda Appelgren

#2 - - Jussi:

Hej!
Kan du göra ett inlägg där du skriver och berättar om dig själv och vilka skolor du har gått i fram tills idag, dina framtidsplaner,drömmar, syskon, familj, släkt, kusiner, favorit cafe, favorit mat, träning, vad du gör på helgerna. Och sist av allt beskrev dina gamla "vänner" från skolan du gick i 6-9 och f-5 tack
love your bloggish btw <3 <3 <3 xoxoxo

Svar: Hej! Gud förlåt för långt svar tillbaka, som du märker så tog jag en liten paus ifrån bloggandet men nu är tanken att jag ska börja lite smått igen. Så om du håller koll på bloggen nu framöver så kommer det finnas ett inlägg om dina frågor med svar! :D Tack för de snälla orden, det betyder väldigt mycket! <3
Mathilda Appelgren

Till top