Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Försök att inte skratta

Mathilda Permalink0
Detta kan vara en av de roligaste videosar som jag sätt på riktigt länge. Jag kan inte sluta skratta åt de 14 åriga tvillingarna som måste operera bort sina visdomständer. De är så otroligt söta och hur de tar hand om varandra efter operationen! Som  de sägeer i videon så finns de 3 sätt man kan reagera på av medicinen. Antingen blir man jätteledsen och gråter för allt, man kan bli super trött eller så blir man "chatty katy" alltså att man pratar non stop.
Den ena tvillingen blir chatty katy och den andra gråter ungefär i 40 minuter efter operationen. Hade jag genomgått samma sak önskar jag att mina föräldrar filmar så att man kan kolla på det när medicinen gått ur kroppen. Förstå hur roligt det måste vara att se sig själv?
 
 
Puss Mathilda 
Till top