Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Frågestund

Frågestund, Mathilda, Q/A Permalink9
Jag kommer att svara på frågorna dagen innan nyår eller 2 Januari! Så fråga på, jag svarar på allt!
#1 - - Sara:

gillar du isak? :)

#2 - - Johanna:

1. Är thoren fyllt av snobbar? Har hört det. Typ människor som BARA bryr som om kläder och hur populär man är och "mobbar" de som inte är som dom? Hört att det är så speciellt på ekonomi linjen, är det så på sam linjen?

2. Finns det dom som stöter ut männidkor i din klass? Som inte har några vänner?

3. Äter ni ute ofts på thoren? Alltså på lunchen. Har ni matkort eller måste ni köpa själva? Är inte det dyrt?

4. Är du populär i din klass?

5. Är det jobbigt att resan till skolan är så lång?

6. Hur mycket pengar spenderar du ungefär på kläder? Haha du har så fina kläder och får nya hela tiden jag förstår inte hur du har råd 😂

7. Favorit ämne?

8. Hur mkt tycker du om din skola på en skala 0-10?

9. När var fin första kyss och första fylla?

10. Kan du göra ootd oftare? Skriva vart fom kommer ifrån o priset.

11. Kan du ha en room tour?

#3 - - Jessica:

Inte direkt em fråga då mrn kan du göra ett inlägg om smink? Typ vilka märken du rekomenderar, dina favorit produkter, sämsta produkterna du använt. Vilka vertyg du använder, som borstar osv. Hur du sminkar dig osv :)

#4 - - Gabriella :

Anser du dig själv vara femenist?
Intresserad av någon kille nu?
Vad har du för åsikter angående alkohol?
Vad har hänt emellan dig och Sofia.R?
Vilka killar saknar du från kunskapsskolan?

Hoppas du svarar på frågorna!

#5 - - Emma:

*Vad är det roligaste som hänt 2014?
*Om du fick välja mellan att äta samma mat varje dag i resten av ditt liv eller ha samma outfit varje dag i resten av ditt liv vad skulle du välja?
*Vem är din stilinspiration?
*Favoritfilm?

#6 - - Anonym:

Hej Mathilda!

Jag bara undrar nät inlägget om London kommer ut?

Svar: Oj, jag trodde jag redan hade skrivit om London? Jag vet i alla fall att jag har flera inlägg som handlar om London! Det är bara att söka på min blogg på google + london. Kramis Mathilda :)
Mathilda Appelgren

#7 - - Livia:

1. Vad var det bästa som hände under 2014?
2. Vad var det tråkigaste som hände under 2014?
3. Var har du rest under 2014?
4. Vad har du lärt dig under året?
5. Har du kommit närmre någon 2014?
6. Har du förlorat någon 2014?
7. Vad har du spenderat mest pengar på det här året?
8. Vilken låt kommer påminna dig om 2014?

#8 - - Elin:

Har du ett jobb? Kan du berätta om ditt jobb i sånt fall?

Har du en pojkvän?

#9 - - Sara:

Hur gammal var du när du började dansa? Är det försent att börja om man är 14? Vilka gymnasium är bra? Vad var ditt andra och tredje alternativ för gymnasiet? Vad brukar du och dina kompisar göra när ni hänger? Hehe många frågor men älskar din blogg kram!

Till top