Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Julgranen

Familj, Inredning, Inspiration, Mathilda, Semester, Tips Permalink0





Nu har min familj precis satt upp julgranen. Jag vet att de är många som sätter upp granen den 4:de advent, men i min familj har vi alltid upp den den 23 december. Ni kanske inte ser det men det finns 4 röda hjärtan i granen som är nya för i år, jag tänkte att var och en kunde representera varje familjemedlem. Haha jag älskar att göra saker med betydelse, så nu blir i alla fall jag glad av att se de 4 hjärtan hänga i granen. Så nu känns de lite mer som jul då granen är uppe och julklapparna ligger under granen! Jag vet tyvärr vad som är i de flesta paketen, de kanske är lite tråkigt. Men jag vet också att jag är väldigt nöjd med presenterna och att jag får de jag önskat mig. Dock vet jag inte om alla!

Nu ska jag fixa nya naglar! 

Puss Mathilda ❤️
Till top