Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Skitbra nyheter!

Kompisar, Mathilda, Semester Permalink0
 
Igår var sista pluggdagen för mig och för alla 9:orna på min skola. Nästa vecka går ut på att hitta på roliga saker med våra lärare osv, haha tror dock inte att de kommer bli så roligt men, men! Bättre än att sitta och plugga! Så nu börjar allt närma sig, allt börjar ta slut. Det är ganska sorgligt hur det känns som om resan tar slut nu, även fast den bara börjat. Jag menar jag ska ju äntligen få börja på gymnasie nästa år! Haha jag akn ju inte vara den ända som längtar? 
 
Snart kan jag även checka av de roliga händelserna i 9:an så som balen. Det är ju bara en vecka kvar tills dess, sen är den också över :( 
 
Men det jag längtar allra mest till är.....
 
Vi har äntligen bestämt att vi ska åka till Rebeckas land i ungefär en 1, nästan direkt efter skolavslutningen! Haha när jag säger vi menar jag vi i skolan, vi ska alltså till hennes land som ligger i åkersberga ( ca en timme här ifrån ) där ska vi väl antagligen bada, ha mysiga grillkvällar och bara umgås och fira att vi gått ut 9:an? Haha jag akn inte beskriva hur mycket ag längtar, ser verkligen framemot det! Att bara gå och köpa mat, gå på kvälls promenad eller ta ett nattdopp haha! Sola på deras verandra osv. Allt!
 
Självklart kommer jag ta massa bilder, förmodligen filma lite. Jag kommer inte ta med dator men om ni har tur så bloggar jag lilte från mobilen!
 
Vad ska ni göra på sommarlovet?
 
Jag ska ju även till Turkiet lite senare in på sommarlovet.
 
Puss Mathilda ♥
Till top