Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Brandlarm

Mathilda Permalink0
Vaknade på ganska dåligt humör idag, tror de kanske är brist på sömn. Tjejerna kom ju över i helgen och sov över så vi sov inte super mycket haha. 

Men som på toppen på mitt humör så gick brandlarmet i vår skola. På något konstigt vis så gjorde hela händelsen att jag fick ett bättre humör. Även om vi fick stå utan jackor i regnet mitt på medborgarplatsen i minst 20 minuter. Sen fick vi vänta ytligare 15 minuter på att få komma in i skolan. Så alla gick till olika värmeplatser. Typ burger king eller 7-eleven haha. Men de var kul på nått sätt, dock tror jag att många lär vara sjuka imorgon! 

Min mentor vart som galen och sprang och tog kort på alla i klassen för att sedan kunna visa upp de för oss i 3:an haha. 

Dock var de ju kul att få se alla människor i skolan, kunde kolla ifall man såg någon snygg kille osv. Det som även var roligt var att jag och Johanna sprang på en kille i 3:an som vi träffat under gymnasiemässan. Så vart ett snabbt hej under kaoset haha. 

Kommer lite fler inlägg efter min sånglektion!



Puss Mathilda ❤️
Till top