Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

If I stay

Film, Mathilda, Tips Permalink0
 
 
I veckan så såg jag den här filmen, jag har ganska länge velat se den då jag älskar huvudskådespelerskan och tycker att hon är jätteduktigt och därför att jag brukar älska sådana här gråtfilmer. Min kompis Emmali hade sätt den några dagar innan och sa att den var ritkigt bra, så när jag fick lite tid över så satte jag mig och kollade på den.
Den var riktigt bra, man blir både glad, frustrerad och ledsen av att kolla på den. Det är en väldigt fin story men själva filmen känn som om den är ett helt år och att den aldrig vill ta slut. Den är ganska så upprepande men som sagt så är filmen väldigt fin och jag tycker verkligen att amn ska kolla på den om man gillar den här genren. 
 
Jag måste dock varna för ett otroligt dåligt slut som gav mig och Emmali en väldigt stor besvikelse. Jag vill inte avslöja för mycket, men det slutar väl lyckligt men jag tycker personligen att slutet var kasst och blev grymt frustrerad när eftertexterna började rulla. Titta själv på filmen och se vad du tycker!
 
 - filmen finns på Swefiler.com
 
Puss Mathilda 
 
Till top