Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

I'm back !

Mathilda Permalink0
Hej alla ni guldklimpar som fortfarande läser min blogg, även om jag är den sämsta bloggerskan just nu! Men nu är jag tillbaka, hoppas jag... Man kan väl säga att jag tog en liten oväntad paus från att blogga, men jag kan heller inte lova att de inte händer igen. Jag har bestämt att jag kör på i min takt, och att de kanske inte kommer nya inlägg hela tiden. Det är knapp så att jag har någon fritid kvar just nu haha, antingen så är jag i skolan eller så tränar jag. Men jag vill ha kvar bloggen för det är väldigt kul att blogga och allt sådant. 
 
Jag började med att göra om designen på bloggen så att de skulle kännas lite kul att sätta igång igen, så vad tycker ni? Tyckte ni mer om den andra eller den här? Jag är ganska nöjd, jag gillar de ljusa färgerna och att det är flera bilder headern än bara 1. 
 
Det borde inte vara så svårt att skriva lite inlägg, för just nu händer det väldigt mycket saker så jag borde ha någonting att skriva om lite då och då!
 
Puss Mathilda
 
Till top