Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Min önskelista

Mathilda, Wanted Permalink0
Nu har jag suttit lite och klippt ihop lite bilder, bara för att ni ska få lite tips på vad man kan önska sig. Men de här kanske inte alls passar er, och de vore inte så konsigt eftersom att det är min egen önskelista och de flesta önskar sig ju olika saker. Men jag har delat in det i kategorier så att ni enklare ska se varje sak och kanske få lite inspiration eller hittar något som ni önskar er? Så här kommer liter saker som jag önskar mig i julklapp och i födelsedag, jag fyller ju år i februari så det jag inte får i julklapp önskar jag mig alltid i födelsedagspresent!
 
Accessoarer:
 
 
Önskelista - asseccoarer
 
Önskelista - asseccoarer by mathildaappelgren featuring a hinged bracelet
 
Skor:
 
 
Shoes
 
Shoes by mathildaappelgren featuring ugg® australia boots
 
Kläder:
 
Wishlist - clothes
 
Wishlist - clothes by mathildaappelgren featuring Odd Molly
 
Så här är lite saker jag önskar mig, men tro de eller ej så finns de andra saker jag också önskar mig haha. Så vi får väl se vad som ligger i mina julklappar?
 
Finns det något speciellt som ni önskar er? Om ni hittade något som ni också jättegärna skulle vilja ha men inte vet hur man får tag på det eller har andra frågor så är det bara att kommentera det här inlägget så ska ajg göra mitt bästa och hjälpa dig!
 
Puss Mathilda
Till top