Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Minnen

Familj, Kompisar, Mathilda, Semester, Tips, Wanted Permalink1

Åh jag saknar verkligen London! Jag älskar den staden, vill åka dit hela tiden. Det skulle inte förvåna mig om jag faktiskt flyttade dit ett eller 2 år efter gymnasiet. Jag och mamma pratar hela tiden om att resa dit bara en kort stund antingen innan jul eller efter jul. Så vi får se hur de blir med det. Annars så pratat vi tjejer i skolan om att åka dit tillsammans under något liv efter julen. Det skulle verkligen vara super mysigt! Men vi vill också resa till något varmt ställe på sommaren, så vi kanske måste välja vilken resa vi ska spara pengar på.. Och jag måste övertala mina föräldrar att få åka utomlands själv till bland annat Spanien eller Grekland... Haha vi får se hur de går..! 

Jag vill verkligen utomlands, typ nu! Jag älskar att resa och även om jag redan varit utomlands 2 gånger de här året så vill jag resa åka någonstan igen nuuu!

Puss Mathilda ❤️
#1 - - Anonym :

Hej Mathila!

Jag ska åka till london i vår och undrar om du kan skriva ett inlägg om vad man ska göra, vart man ska shoppa mm!

Tack :)

Svar: Hej! Absolut så akn jag skriva ett inlägg om det! Det kommer ut någon gång i veckan! Så titta in på bloggen då!

Kramis! :)
Mathilda Appelgren

Till top