Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Morgonen

Mathilda Permalink0
Det är lite trist att vakna upp och titta ut genom fönstret på morgonen.. Jag hoppas alltid att man ska vakna upp till att de har snöat en massa. Jag är en sån människa som inte tycker om allt de där emellan. Jag tycker varken om vår eller höst. Antingen ska de vara varmt, så att solen lyser och att man känner hur solstrålarna tar sig in i huden. Eller så ska det vara snö, då ska de inte vara lite på marken utan massor så att de knatar under fötterna men solen får gärna lysa under vintern också. 

Just nu är de ju bara blåsigt, kallt och mörkt och de mår ju ingen direkt bra av..? Jag längtar verkligen tills snön kommer så att man får känna att vintern är påväg på riktigt! 

Så här ser de ut när jag vaknar... Tråkigt!

Puss Mathilda ❤️
Till top