Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

American Horror Story

Film, Mathilda, Tips Permalink0
Ahs, är en tv serie som är ganska så ny. Jag tror jag började kolla på första säsongen 2011 eller 2012. Så nya säsonger spelas hela tiden in. Jag hittade serien via youtube tror jag och då hade precis hela första säsongen släppts, jag var helt fast! Jag tittade färdigt serien över en helg, men sen dröjde de ganska så lång tid innan nästa säsong dök upp. Serien var populär redan från början men jag antar att de inte hade hur stor budget som helst och att de behövde tid till att spela in den nya säsongen. Nu går det i alla fall väldigt fort och jag tror de är inne på 3:dje eller 4:de säsongen.
 
Jag har hur som helst nu under lovet börjat titta om alla avsnitten på serien. Jag glömde bort serien efter första säsongen och därför har jag knappt kollat på mer än hälften av avsnitten på säsong 2. Men den här serien är så himmla bra! 
 
Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva den, alltså det är en serie inom genren skräck så lite obehaglig är den ju. Till mesta dels är nästan alla karaktärer psyko och gör konstiga saker, sen är det en tjej som flyttar in i det så kallade mördar huset - där då alla som bott har mördads. Det är vad jag minns av första serien. Jag vet att det låter skumt och det är det förmodligen, jag menar alla är ju psykopater. Men kolla på trailer för första säsongen och se vad ni tycker? Serien är mycket bättre än vad trailern visar. Serien finns på swefilmer för de som vill se den!
Dessutom är den här snyggingen med i serien, ja han är en psykopat också. Men vem har sagt att han inte kan vara snygg för det?
 
Puss Mathilda ♥
 
Till top