Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Insparken!

Kompisar, Mathilda, Q/A, Skola Permalink1
Alltså var ska jag börja...? För mig var det en av de roligaste och bästa kvällanra på länge i alla fall! Har hört av många andra att de också tyckte att det var en väldigt lyckat kväll. Det var några som gick all in på klädern aoch det var ju super kul. Själv var jag lite feg och satte bara blommor i håret - jag var alltså florIST. 
 
Den började kl 10 och slutade 2, jag trodde aldrig att jag skulle orka va där så pass länge och egentligen inte göra annat än att dansa. Men de kändes som om man bara var där i 2 timmar. Det bästa var hur man fick kontakt med alla den kvällen! Gamla kompisar i 2:an som man inte pratat med på super länge började man prata med och umgås under kvällen, man träffade massor med nya människor via sina kompisar man kände sedan innan!
 
Och nej, det var inte alkoholfritt haha! Det var några stycken som blev utslängda och vissa fick inte komma in. Några lyckades smuggla in vodka och annat, så förutom de som blev utslängda så vart det en väldigt lyckad kväll! Så nu ser jag fram emot nästa inspark jag ska på, Kungsholmen! Då är temat nyon och det är lite roligare enligt mig än vad Thoréns tema var, men vi får väl se. 
 
För att svara på en efterlängtat fråga, finns det många snygga killar på Thorén? 
Alltså nej, inte överdrivet! Jag menar skillnaden på Thorén är bara att nästan alla killar tänker på hur de klär sig och hur det ser ut. Så om man kollar snabbt tror man att alla ser bra ut, och de gör de flesta. Men ingen är överdrivet snygg. För även om de klär sig snyggt osv så har man ju fortfarande en egen typisk bild av vad man vill att en kille ska se ut. Men absolut, det är många som ser bra ut, men väldigt få som är snygga. 
 
Nästan ingen av dessa bilder är mina! 



Några tjejer från min klass, underbara girls säger jag bara!







Puss Mathilda ❤️
#1 - - Siri:

hej! Jag undrar lite om du kan skriva ett inlägg om thoren, eller har skrivit men lite svar

hur var första dagen?
kände d någon?
hur var första lunchen?
hur lärde ni känna varandra?
hur bra är thoren på en skala 1 - 10 ?
vilken linje har snyggast killar/tjejer?
vilken linje går du?

Till top