Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

New in!

Fashion, Inspiration, Mathilda, New in, Smink & Hår, Smycken, Tips Permalink0
Igår införskaffade jag mig lite saker, mestadels klänningar och smink. Ni kanske undrar varför jag köper klänningar nu när det börjar bli kyligare och snart kommer snöa? Jo det är så att Thorén är en sjukt varm skola så jag går nästan alltid numera i strumbyxor och kjol eller klänning. Sen är ju de mycket skönare än att gå runt i ett par super tajta jeans hela dagen! Men har dock hört att det blir skit kallt i skolans lokaler så fort det kommer snö så vi får väl se!
 
Jag har varit tråkig och bara köpt vita eller svarta klänningar, så jag passade på att köpa några färgade klänningar på Nelly.com rean! Jag brukar köpa de flesta klänningarna på Nelly och än så länge har jag varit super nöjd. Jag älskar verkigen deras modeller på klänningarna och oftast så är deras klänningar speciella i ryggen vilket jag tycker är en otroligt snygg detalj!
 
Här är de klänningarna som jag beställde, gå in ni också och se om ni hittar någon klänning på rean! Men skynda er för jag tror både klänningarna och rean tar slut snart!
 
Jag hoppas att jag bli lika nöjd med dessa klänningar som jag varit med de andra! Men de tror jag nog...! 
Jag fyllde även på med lite smink, mest olika ögonskuggor i olika mörka färger nu när de börjar bli lite mörkare väder. Då är det oftast snyggt med en liten skuggning.

Puss Mathilda ❤️
 
Till top