Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Rosa Kappa

Fashion, Inspiration, Mathilda, New in, Tips Permalink0
Jag har länge velat ha en kappa, i ljusa färger. Så tillslut hittade jag en hyfsat billig på H&M som jag blev lite smått kär i. Så jag åkte runt för att prova den i affär men den var helt slutsåld överallt, dock så fanns den kvar i många storlekar på deras hemsida. Så jag provade en i samma modell fast i en annan färg i en av deras butiker och den satt bra så när jag sedan kom hem senare den dagen så beställde jag kappan fast i ljusrosa på hemsidan. Jag har haft den i ca en vecka nu och jag är väldigt nöjd med den! Den tål även vatten ganska bra utan att det går igenom så det är skönt nu på hösten då man inte riktigt kan lita på vädret. 
 
H&M har flera olika modeller så om du är sugen på någon form av kappa kolla där, de kostar allt från 499 - 699:-. Annars vet jag att det finns kappor på Mathilde, GinaTricote, Zara och i NK huset. 
 
Puss Mathilda ❤️
Till top