Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Sjukling

Mathilda Permalink0
Idag är första dagen som jag inte äär i skolan. Det känns super konstigt och jag blir bara stressad när jag tänker på det då det känns som om jag missar massor. På Thorén så är det ganska högt tempo i alla ämnen i 1:an, så man gör oftast nya saker varje lektion. Men jag hoppas att jag inte missar för mycket och att jag kan gå till skolan imorgon. Men just nu känns det som någon kört över mig med en traktor tragiskt nog haha! Jag är täppt i näsan, huvudet gör super ont och jag är alldeles tjock i halsen, först trodde jag att de bara var en liten förskylning som skulle gå över efter en dag. Men har mått lite smått så här enda sedan söndags. Sen var jag ju på inspark, jag tränade även om jag inte var på topp och jag skulle eventuellt inte gått i skolan igår men gick ändå, så jag får nog skylla mig själv att jag ligger i soffan hemma idag. Men jag ångrar inte något jag gjort i alla fall!
 
Men jag tänkte passa på att skriva lite inlägg nu när jag är hemma och inte gör något förutom att sova och dricka vatten. Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera, bara ett litet inlägg varje dag!
Jag måste i alla fall försöka ladda om för jag ska fira en kompis som fyller år imorgon, sen ska jag på en annan inspark nästa vecka! Tycker de ska bli skitkul! Vad har ni för planer inför helgen då?
 
Puss Mathilda ♥
 
 
Till top