Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Victoria's Secret

Fashion, Inspiration, Kompisar, Mat, Mathilda, Q/A, Smink & Hår, Smycken, Tips, Wanted Permalink3
Hejj Mathilda! 
Har du varit på vs som öppnade i veckan? För jag ska dit imorgon och jag vill gärna veta om det är bra o värt att gå dit mm! 
Kramis


Ja i måndags var åkte jag och några kompisar in till kungsträdgården för att gå och kolla när Victoria´s secret öppnade, jag tror vi hade förväntat oss en kö så vi blev lite chokade när man kunde gå rakt in i affären utan problem. Dock så var det väldigt trångt där inne, butiken var inte mycket större än den som finns på Arlanda, jag tror till och med att Vs på Arlanda är större men de kanske bara känns så för att den är mycket mer öppnare. 
 
Jag är fortfarande osäker på om vad jag tycker att det har öppnat i Sverige, det känns inte som att det kommer vara samma sak längre att gå runt och hålla i en rosa randig påse! För mig var det speciellt när man åkte till exempel London och gick på Victoria´s secret där och även samma i New York. Dock så kommer det bli fler besök i alla fall i London då den Vs är 3 våningar och där säljer de även massor med PINK produkter, kläder och underkläder. 
 
Jag måste säga att det är en besvikelse för mig, jag tycker att om de ändå skulle öppna en Vs här i stockholm mitt i stan så hade de lika gärna kunnat slå på stort. Alltså öppna en med 3 våningar, eller åtminnstånde sälja de som Vs säljer och inte bara en massa perfymer. Men jag har en kompis som tror att de vill se hur det går för den här lilla butiken föst och om de går super bra så kommer de öppna upp en större, men jag är osäker på det.
 
Mamma såg det bara positivt och skrattade bort det och sa, "ja men då ger det här oss bara en anledning till att resa till London fortfarande!" Det har hon ju rätt i haha! Hon tycker minst lika mycket om att gå i Vs-huset i London som jag även om hon inte köper något till sig själv där. Jag antar att det är känslan att bara gå där inne...!
 
Jag tycker dock inte att det är onödigt att åka till Victoria´s secret som öppnat inne i stan! Jag menar det kanske bara är jag som är beviken för att jag älskar att gå i den som finns i London! Jag tycker att det är skönt och super smidigt att de öppnat en Vs som ligger väldigt nära mig så att jag kan åka dit om jag vill ha nya bodysplash eller trosor för sånt är ju alltid behövligt. 
 
De dom sålde i Stockholm var, trosor, alla bodysplash och perfymer de har, massor med neccessärer fyllda med krämer och perfymer, skal till mobil/ipad, smink, resväskor, hanväskor, plånböcker, scarfar, små accessoarer och solglasögon. Så de har ändå hyfsat mycket att erbjuda, jag hade dock hoppats på att de skulle sälja bh:ar då Vs bh:ar är guds gåva till alla tjejer!
 
Det som jag önskar mig just nu som jag känner att jag saknar från Victoria´s secret är ett passkort och de hade de faktiskt somman kunde köpa! Jag är dock osäker på vilken färg som jag tycker är snyggast.. Antingen så tar man den som verkligen skricker Vs eller den andra som är mer stilren...? Vilken tycker ni är snyggast, kommentera!







Efter så köpte vi lunch som vi åt i solen i Kungsträdgården! Super mysigt! Filip, Johanna, Felicia, Malin, Daniel, Emmali, Vanessa som gömmer sig bakom kameran! Det var verkligen en lyckad måndag, vi var ju på inspark på kvällen! Jag skriver ett inlägg om de lite senare!

Puss Mathilda ❤️ 
#1 - - Anonym:

Hejj igen!

Tack så jätte mycket för att du gjorde det här inlägget, jag tror jag går dit imorgon!

Kramis

Svar: Sjävklart! Ja hoppas du hittar något du tycker om! Skulle vara super kul att få veta vad du tyckte om affären sen, så om du vill skulle du kunna skriva en kommentar här på bloggen efter du varit där! :)
Mathilda Appelgren

#2 - - Anonym :

Hejj mathilda

Jag tycker du ska välja den du tycker är snyggast, men om jah var du så skulle jah välja den rosa som det skriker rosa om :)

Svar: Tack så mycket, jo precis, den skriker även Vs. Men jag är osäker på om jag skulle tröttna på den. Men tack för ditt förslag!
Kramis! :)
Mathilda Appelgren

#3 - - Anonym :

Hejj igen!

Om jah kommer ihåg så ska jag självklart skriva en kommentar här så du får veta vad jag tyckte om butiken :)
Jag kan försöka höra av mig imorgon!

Kramis

Till top