Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Dator från TBS

Mathilda, Q/A, Skola, Tips Permalink0
Har fått lite frågor om vilken dator vi fått på Thorén så här kommer svar på det!
 
I fredags fick min klass äntligen sina datorer från Thorén, det var en dator som är liten och lätt. Modellen ska föreställa "Macbook air" jag vet itne riktigt om jag håller med men den är liten och smidig! Märket är Lenovo och jag är faktiskt nöjd, jag menar vi får ju ändå smidiga bärbara datorer... Haha 3:orna är väligt avundsjuka för deras är typ dubbelt så stora, tjocka och tunga. Nu gäller det bara för mig att lära sig hur den jävla datorn fungerar. Än så länge har det gått så där och jag håller mig gärna till min Macbook. Det har funnits flera tillfällen som jag bara hyar velat slänga den i marken, men jag tror att jag kommer fixa den efter 3 år haha! Det jag tycker är mest skönt är att nu har jag en "jobb dator" och en egen privat. Så nu kan jag ha allt skolarbete på ena datorn och sedan kan jag ladda upp massa bilder till bloggen osv på min privata. 
 
I helgen så var jag och mamma inne i stan för att fixa lite saker, då fick jag med mig ett till Marc By Marc Jacobs datorskydd. Ville ha ett till skoldatorn också även om man fick ett av skolan. Jag köpte ett skrikrosa skydd, de fanns i rosa och svart men eftersom jag redan hade ett svart och de båda var samma storlek så tänkte jag att jag kör på en rosa. Jag kan ju bara byta hemma om jag känner att jag vill ha det svarta skyddet någon dag. 
 
Det är ganska många som är ute efter just sådana hära datorskydd och just nu har de fått in nya på både NK och deras egna butik. Så om du är sugen på ett liknande skal ( det finns ju självklart massor med fler färger ) Så skulle jag skynda mig, för att de kommer strax vara helt slutsålt. 
 
Ett datorskydd kostar 610 :-
 
Puss Mathilda ♥
Till top