Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Flashdance

Dans, Film, Mathilda, Musik, Tips Permalink0
I söndags så åkte jag och mamma och kollade på musikalen flashdance, bara så där rent spontant! Vi har länge sagt att vi ska gå på den, då vi båda älskar musikaler. Men det har liksom aldrig blivit av. Men hon satt kl 12 med datorn medan jag åt frukost och letade efter biljetter. Vi hade sån tur att vi hittade två platser! Så vi bestämde oss för att åka in! Den började kl 3 och slutade halv 7 så vi vart ju borta hela dagen. Eftersom jag dessutom precis vaknat var de ju bara att slänga i sig frukosten och åka in till stan. 

Den var så otroligt bra! Det jag älskar med den var att den hade ett nytt dansnummer var 3:dje minut nästan. Så man blev aldrig uttråkad. Skådespelarna/dansarna/sångarna var otroligt duktiga och de var svårt att sitta still på sin stol haha. Jag rekommenderar verkligen till er som gillar dans eller musikaler att gå och se den! Riktigt bra! Har ni redan sätt den rekommenderar jag att ni ska gå och se spök, en musikal med bland annat Måns zelmerlöv, Lena Philipsson och base23 dansare. Den är en av de bästa jag sätt! 




Puss Mathilda ❤️
Till top