Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Manliga skådespelare → Favoriter

Film, Mathilda, Tips Permalink1
- De filmer eller serier jag har satt en * på är de jag rekomenderar att ni ska se! För de är mina favoriter!
 
 
 
Puss Mathilda ♥
 

 
 
 
#1 - - Elin:

Vart kan du se Romeo and Juliet men Douglas Booth? Jag har velat sett den i 1000 år o jag har letat överallt men hittar inte :(

Svar: Jag brukar söka på internet, på "watch ( den filmen du vill se ) online free. Då brukar de komma upp en massa länkar som streamar gratis på internet. Dock så är de ingen svensk text. Men de tycker jag inte är något problem, men de beror ju på vad du tycker själv :) de länkar jag brukar använda mest är putlocker, movie2k eller 1channel.

Hoppas du hittar den!
Kram Mathilda :)
Mathilda Appelgren

Till top