Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Onödiga köp?

Fashion, Inspiration, Mathilda, Q/A, Smink & Hår, Smycken, Tips Permalink2
Jag fick en fråga om ifall jag kunde lägga ut lite bilder på mina kläder. Jag hade tänkt göra det här tidigare i veckan mennu blev det perfekt eftersom att de faktiskt var någon som också ville att jag skulle göra det här inlägget. 
Sofia:
Hej! 
Jag älskar din blogg och tycker så mycket din stil. Jag undrar kan du lägga upp flera bilder på dina kläder, som sakt älskar din stil och kan du också säga om du minns vart har du köpt dem? ❤ 
 
Jag tänkte i alla fall visa upp några klänningar som jag köpt men aldrig använt, jag kommer även sälja 2 av de på bloppisen imorgon..! Men jag har flera saker - inte bara klänningar - som man har tyckt varit skit snyggt just i stunden men sen har man aldrig använt det i alla fall. Onödiga köp? Alltså jag vet itne för det fanns ju alltid en anledning till varför du köpte just det klädesplagget. Det är så synd bara att man äntligen kanske vill börja använda plagget men då är det för litet. 
Klänningen är köpt ifrån Nelly.com
Klänningen är köpt på Lager157
Den här klänningen kommer från Forever21 och jag tycker jättemycket om den! Jag har bara aldrig hittat något tillfälle som jag skulle kunna haft på mig den pga dens lysande färg. Men man ser ju i alla fall brun ut i den...!
Jag tycker inte att jag kan räkna den här som onödigt köp för barje gång jag sätter på mig den gillar jag den mer och mer! Den är hyfsatt ny inköpt tror jhag..! Men jag tror i alla fall att jhag kommer börja använda den här klänningen snart! Den kommer ifrån Nelly.com
Klänningen är från Hollister, jag har dock använt den 1 gång! Det var min konfirmations-klänning. Jag tycker dock att den är skitsnygg och jag fattar inte varför jag inte använt den mer, nu är den dock lite för kort så man ser nästan hela rumpan...!
 
Har ni också köpt några onödiga köp? Tycker ni andra läsare också att det är kul när jag skriver om lite kläder som jag har? Vill ni har flera liknande inlägg som denna? Skriv en kommentar så att jag får veta! Eller finns det något annat som ni skulle vilja att jag gjorde inlägg om? Skriv det bara i en kommentar så att jag vet så ska jag göra mitt bästa!
 
Puss Mathilda ♥
 
 
#1 - - Sofia :

Tack så mycket!! : D

Svar: Självklart! :) kram Mathilda
Mathilda Appelgren

#2 - - Anonym :

Hej Mathilda! Jag tyckte alla dina klänningar var så fina! Och jag skulle gärna ha mer sånahär inlägg :)

Svar: Åh tack så mycket! Absolut så gör jag lite flera inlägg om mina kläder!

Kram Mathilda :)
Mathilda Appelgren

Till top