Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Sista lektionen på veckan!

Kompisar, Mathilda, Skola Permalink0
Nu sitter jag,

 
Felicia, Johanna och Emmali i ett litet rum och äter choklad, lite fredagsmys sådär. Vi väntar på att sista lektionen ska börja så att vi äntligen får åka hem. Ska bli så jäkla skönt med helg! Jag har pratat lite saker med lite kompisar så vi får väl se vad som händer. Jag ville bara säga ett litet förlåt för att uppdateringen inte har varit den bästa. Det är nu skolan kommit igång på riktigt och även träningarna så jag har inte lika mycket tid. Dessutom vill jag hellre göra bra inlägg med bra bilder osv som jag är nöjd med än flera små dåliga. Men jag kommer ha min bloppis på lördag så håll koll då! Dessutom kommer ett önskat inlägg ikväll.
Mina otroligt snygga vänner! ( Daniel, Emmali, Felicia och Vanessa.)
 
Puss Mathilda
Till top