Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Tips på produkter

Mathilda, Tips Permalink0
För ungefär en vecka köpte jag den här epilatorn och jag är riktigt nöjd. Jag skrev ju för några veckor sedan att jag lånade en kompis epilator för att testa. Jag var super nöjd med resultatet då det hade gått ca 2,5 veckor och jag hade knappt fått stubb på benen. Så jag bestämde mig för att köpa en egen. Den på bilden är den jag köpte och den kostade 1190:- det är ganska dyrt, ja. Men du kan välja att köpa en för 399:- och inte riktigt veta hur länge den håller, de brukar även vara ganska små och då dröjer det mycket längre att epilera, de brukar behöva sladd för at kunna sättas på och de brukar heller inte vara vattentåliga.
 
Så jag valde att köpa den lite dyrare för med lite tur kanske jag inte behöver köpa en ny. Min är även vattentålig, den behöver alltså ingen sladd men du måste ladda den lite då och då men den laddas klart på ca 1 timme. Jag fick även med flera munstycken så att man ska kunna använda den på hela kroppen om man vill. Jag är i alla fall super nöjd, det känns suoer skönt att inte behöva raka benen 2 gånger i veckan utan kanske en gång i månaden bara.
 
Sen har vi ju smärtan... enlig mig är det inte så farligt, dock så tycker jag att vaxa gör mindre ont men det blir bara kladdigt och jobbig. Sen vänjer man sig väldigt fort vid epilering, men det beror väl också mycket på din egna smärtgräns. Jag tyckte hur som helst att det inte är så farligt som man tror...!
Nästan alla har väl hört talas om den här fotfilen? Eller i alla fall sett reklamen? Jag och min familj har i alla fall haft problem med hårda hälar. Alltså att det blir för mycket gammal hud. Det är jättevanligt och jag vet inte om min familj har fått det pga av att de går i släkten, att vi går mycket barfota eller att jag själv dansar mycket och fötterna tar på det. Det finns i alla fall sjukt många med samma problem så det är inget ovanligt! 
 
Vi bestämde i alla fall att vi skulle köpa dn här fotfilen och det gjorde vi! Det kan vara en av de bästa produkterna vi köpt! Fötterna blir som bebis fötter efter första behandingen. Det är heller inte jobbigt på nått sätt eftersom maskinen gör allt arbete åt dig. Allt man behöver göra är att sitta där och flytta filen på de ställen som du vill fila. 
 
Först när vi fick den filade jag fötterna en gång i veckan, men nu behövs det bara en gång i månaden ungefär. Jag tycker det är jätteskönt då fötterna blir super mjuka och lena. Så rekomenderar verkligen filen även om du inte har jättehårda hälar! Den fungerar på alla! Du kan köpa den nästan var som helst nu eftersom den blivit så populär, Kicks, Ica maxi och Apoteket bland annat.
 
Puss Mathilda ♥
Till top