Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Q/A

Mathilda, Q/A Permalink1
Gud vilket bra inlägg! 
Har några frågor och skulle bli jätte glad ifall du svara på de1 :) 
Absolut så ska jag försöka svara på de så bra som möjligt!

1. Vad fick du för jobb via kommunen? :) För jag har för mig att man kan jobba i olika kategorier & perioder? 
Jag fick ett förskolejobb av kommunen, förskolan ligger med 10 minuters gång avstånd så kommunen har tänkt lite på det också. Det finns absolut olika kategorier som man kan söka, du klickar i de område du helst vill jobba inom, då klickade jag såklart i förskola. Sedan finns det också önskemål om vilken period du vill jobba som du kan önska, alltså i början av sommaren eller i slutet av sommaren. 

2. Hade ingen aning om att man fick jobba kassa i Hemköp om man är över 16, så där ska jag definitivt söka! Men i vilka Hemköp jobbar dina kompisar på? Då alla inte tar emot 16 åringar! 
Ja det tycker jag att du ska göra! Jag har en kompis i Västerhaninge, jag har en annan kompis som jobbar på en hemköp någon annan stans. Jag är lite osäker på var hon jobbar. Men det ska vara 16 års gräns på de flesta har jag hört så det är bara att söka!

Vad bra kämpat av dig förresten, som lyckades få tre jobb! Otroligt duktigt! 

Kram! 
 
Tack så jättemycket! :D Hoppas att det var flera som blev inspirerade av inlägget, om det är någon som har fler frågor ska jag göra mitt bästa för att svara på de så bra som möjligt. 
 
Puss Mathilda ♥
#1 - - Anonym:

Vad får du för lön i timmen på Junibacken? :)

Till top