Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Therese Lindgren

Inspiration, Mathilda, Tips Permalink0
Jag läser inte många bloggar, jag lyssnar aldrig på Podcast's och följer knappt några bloggare på instagram. Dock kollar jag mycket på Youtube. Där har jag flera favoriter, men jag tänkte lägga upp en speciell kvinna som jag längtar tills varje nytt litet klipp kommer ut på internet.
 
Therese Lindgren, hon lägger för det mesta ut olika smink och hår videor. Ibland lägger hon ut när hon provar nya produkter och ifall hon har köpt något nytt, en så kallad Haul. Men hon har en kategori som är min favorit, Tjejsnack. Där pratar hon om allt möjligt men tar alltid upp sitt egna liv och jämför med idag. Idag är hon 27 år och hon berättar alltid hur det var nr hon var i åldern 15 - 20. Hon är så öppen och pratar om i princip allt och jag tror det är det som får mig att stanna till och lyssna.
 
Hennes "Tjejsnackvideor" är otroligt bra och jag tycker att alla tjejer i tonåren borde titta på dem!
 
 
 
 
Om ni vill se flera tjejsnacks klipp så är det bara att gå in på hennes profil på youtube!
 
Puss Mathilda ♥
Till top