Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

50 shades of grey

Film, Kompisar, Mathilda Permalink0
Nu smäller det, nu ska jag, Felicia, Johanna, Malin, Vendel och Emmali äntligen titta på 50 Shades Of Grey. Gud vad jag har längtat tills detta, men på något sätt vet man att man kommer bli besviken på den här filmen. Det brukar ju vara så att när en bok är otroligt bra så kan man inte överträffa det med en film, dessutom känns det som om folk har för höga förhoppningar på den. Men för mig spelar det ingen roll just nu haha, för jag vill bara se den här filmen. Om det visas att filmen blir en total flopp har vi ju ändå fått en se en film med Jamie Dornan och det är tillräckligt för mig. Riktigt snygg är han! 
 
Det som jag skulle vilja ändra på dock, är att jag önskar att det var bok nummer 2 vi var på väg att se. Jag älskar verkligen den boken, det är en av de bästa böckerna jag läst i överhuvudtaget och det är garanterat den bästa boken av de 3. Men nu i veckan kom de ut med och sa att de redan håller på med manus till de andra 2 böckerna, detta på grund av att de redan slått rekord i förbeställda biljetter till första filmen. De har redan alltså fått ihop tillräckligt med pengar för att börja med nästa bok och göra den till film, och den första filmen har itne ens visats än. Det är ju helt otroligt egentligen! Nej nu ska jag gå och sätta mig i bio salongen, jag skriver ett stort inlägg om filmen imorgon!
 
Jag lämnar er med en intervju med de 2 som spelar Christian Grey & Anastasia Steele. Jag älskar den här intervjun, varför vet jag inte. Många tycker bara att den är stel, men jag kan inte sluta titta på den. 
 
 
Puss Mathilda ♥
Till top