Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

London Shopping !

Fashion, Inspiration, Mathilda, New in, Smink & Hår, Smycken, Tips Permalink0
Äntligen kommer det inlägget som vi alla väntat på....! Här kommer de som jag köpte i London! Man kan säga att ag köte många ovanliga kläder, mycket mönster och inte direkt diskreta saker... Men tycker alltid det är kul att prova nya saker, så antingen kommer ni älska de jag köpte eller hata det! Haha så det blir kul att läsa om sen!
 
 
Till träning;
 
Till stranden;
 
Till fötterna;
 
Till Sommaren;
 
Till Vinter/Höst/Vår;
 
Så detta var allt jag köpte i London, jag är super nöjd med allt! Jag köpte också lite smink borstar och 2 mobil skal... Så vad tycker ni om de konstiga och mönstrade klänningarna? Tycker ni de är lika fula som min tror tycker att de är haha?
 
Puss Mathilda ♥
 
Till top