Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Ny bloggdesign

Mathilda Permalink0
Som ni kanske ser så har jag suttit och hållt på med en ny bloggdesign, man kan ju passa på att göra lite sådana saker nu när man är sjuk och inte gör något vettigt hemma ändå. Jag har legat i min säng sedan jag vaknade och försökt förbereda så många inlägg som möjligt så nu borde de komma ut fina och noga planerade inlägg. Usch vad jag hatar att vara sjuk, men vem gillar det egentligen? Jag har varit hemma sen i måndags, eller jag var i skolan igår då jag trodde jag var tillräckligt frisk men tydlugen så var jag inte det. Jag hoppas på att kunna gå imorgon igen, jag blir så stressad av att vara här hemma och veta att de andra får nya uppgifter osv. Men jag ahr faktiskt varit duktig och pluggat här hemma, jag brukar tycka bättre om att plugga hemma då det är tyst och då kan jag oftast bestämma mig för att bli klar med en uppgift och så blir jag det. Annars har jag väl bara gjort det som man brukar göra när man är sjuk, sovit, tittat på min ophone, tittat på serier och filmer. 
 
Men till frågan då, vad tycker ni om den nya designen? Bättre eller sämre än den förra? Det jag gillar med denna är att bilderna är hur stora som helst, älsar det eftersom att jag personligen tycker mest om att titta på bilderna på en blogg haha. 
 
Detta var alltså den förra/gammla
 
 
Detta är den nya!
 
 
Puss Mathilda ♥
Till top