Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Tbt Balen 2014

Fashion, Inspiration, Kompisar, Mathilda, Skola, Smink & Hår, Smycken Permalink0
Jag satt och försökte rensa min dator på lite bilder, eftersom den är så full med bilder ovh videos så att det blir lite jobbigt att hitta det man vill hitta ibland. Självklart stötte jag på alla bal bilder, och gud vad jag längtar tillbaks till den dagen. Den var verkligen den bästa dage på alla sätt under alla 4 år på Kunskapsskolan. Det är verkligen inte för att jag inte trivs nu, på gymnasiet menar jag... Men det är väl klart att man kan längta tillbaka till något. Jag menar det var ju riktigt många saker som hände under de 4 åren. Många bra och några dåliga.
 
Tänkte slänga in lite bilder ifrån balen, de flesta bilderna är de som amn egentligen skulle ha slängt, då någon gör en grimars elelr något liknande, men det är de bilderna som jag tycker mest om. Eftersom att det är de bilderna som innehåller mest liv och det gör att man tittar på dem med ett leende på läpparna. Först tänkte jag förstås slänga in några lite finare bilder!
Jag älskar dessa bilder över allt!
 
Puss Mathilda ♥
 
 
Till top