Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

återuppliva bloggen igen

Mathilda Permalink0
Blogga blogga blogga! Varför bloggar du inte? :(
Varför bloggar du inte? :( saknar att läsa din blogg
 
Inte visste jag att det fanns några som faktiskt var intressereade av att läsa min blogg och veta vad jag gör på dagarna haha! Jag försöker verkligen att sätta mig ner oc skriva bra inlägg men jag hade så otroligt mycket i skolan förra veckan, jag hade 6 prov/inlämningar som jag pluggade inför. Sen är det så lätt att om man inte har bloggat på två dagar så orkar man inte blogga den tredje dagen heller och så blir det som en slags ångest istället. Man vill blogga men man har varken tid eller ork, men nu har jag en massa inlägg i mitt huvud som jag tänkte göra så förhoppningsvis så kommer bloggen att fyllas med inlägg som både jag är nöjd med och som ni tycker om!
 
Puss Mathilda ♥
Till top