Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Gott nytt år

Kompisar, Mat, Mathilda, Semester Permalink0
Igår var fan en av de bästa kvällarna på länge! Härligt folk, bra musik och ett nytt år! 

Det började med att jag och Linus hade en gemensam middag för våra vänner. Så Linus drog hit några hockeygrabbar + några till kompisar och jag drog hit några av mina tjejkompisar. Sen åkte killarna hem till Sean och jag och tjejerna stannar för att möta upp lite fler kompisar. Sen drog vi också till Sean. 

Där var de kanske runt 30 personer om inte mer som redan hade dragit igång festen. Alla var på bra humör och allt var bara skitbra. Sen gick alla ut på 12-slaget och firade, skrek så att man inte hade någon röst kvar. Sen gick vi tillbaka till Sean hus och firade som fan att de hade blivit ett nytt år. Det bästa var att jag träffade massa gamla kompisar som jag typ gick på dagis med osv. Skit kul att få träffa de människorna igen och de gjorde att kvällen blev ännu bättre. 

Jag försökte ta massa bilder men som vanligt så misslyckades jag haha. De första bilderna är skit dåliga och tagna på snapchat, men bättre än ingenting eller hur? 



















Inga stabila bilder direkt...

Hoppas alla hade det ett sjukt jävla bra nyår och att det här året blir lika bra som det förra!

Puss Mathilda ❤️

Till top