Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Modell Casting → Modell Jobb?

Mathilda Permalink1
Just nu håller jag på att förbereda en väska som jag ska ha med mig på en modell casting, nu kanske ni undrar varför jag ska på en modell casting? Jo så här var det, veckan som vi slutade skolan så var jag inne i stan och kollade runt lite med Johanna och Felicia. Vi var mest i gallerian som det var hyfsat mycket folk i, då är det en kvinna som tar tag i mig och började prata och ställa lite frågor som "Ursäkta, är du med i någon modell argentur?" Först blev jag ganska chokad och bara stirrade på henne ett tag, haha. Men eftersom att jag inte är med i någon modell argentur så svarade jag såklart nej. Då frågade hon om jag var intresserad av att gå på modell casting för just nu var studion ute efter modeller och hon tyckte att jag såg ut som det som de letade efter. Först fattade jag ingenting, jag trodde att det var ett skämt. Men sen när jag hade smält det lite så tyckte jag att det lät som en rolig grej så jag tackade ja och idag ska jag alltså åka dit för att ta lite bilder, gå på en intervju och lite sådär. 
 
Såklart hade den här kinnan säkert plockat upp ett tiotal tjejer till inne i stan, men man blir ju ändå chokad att just en själv får chansen. Sen om jag "går vidare" eller får några modelljobb efter spelar ingen större roll för mig, jag tyckte bara att det var roligt att hon kom fram till mig av alla människor i gallerian och frågade om jag ville komma på casting.
 
Så det är vad jag ska göra idag, i ungefär 1 och en halv timme! Vet inte riktigt vad jag ska göra efter, tror jag eventuellt bara ska ha en myskväll med mamma eller kanske höras med några vänner. Vi får se!
Bild från i sommras, klänning - DmRetro, skor - Primeboots
Puss Mathilda ♥
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Var det Mikas? Isf var jag också där på möte!

Till top