Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Outfits

Fashion, Inspiration, Mathilda, Q/A, Skola, Smink & Hår, Smycken Permalink2
Nu kommer ett litet önskat inlägg, här är lite vad jag har haft på mig under veckan som varit och den som är nu!
Rosa stickad tröja ~ MQ, 
Kjol ~ H&M
Skor ~ Primeboots
Väska ~ céline
(Dock så hade jag inte detta i skolan!!!)
Tröja ~ ginatricote 
Mysbyxor ~ bershka ( London )
T-shirt ~ Ginatricote 
Boyfriend jeans ~ Lindex eller Kapphal 

Blus/tröja ~ Odd molly
Jeans ~ Ginatricote 
Skor ~ Primeboots
Väska ~ Céline
 
Självklart kommer de komma fler liknande inlägg... Om ni vill ha de?!
 
Puss Mathilda ❤️
 
#1 - - Carro:

Jaa fortsätt med att lägga upp ootd!

Svar: Absolut! :)
Mathilda Appelgren

#2 - - Linn:

Asså guud! Outfiten längst upp jag dör! Den e så fin. Kan inte du göra något inlägg om hur man kan matcha kläder ihop mid skor, smycken, färger etc? Det skulle vara bäst och jag tror många skulle uppskatta om du gjorde ett sånt inlägg :)

Svar: Absolut så kan jag försöka göra det! Jag tror jag förstår vad du menar! Men jag tror att de inlägget kommer att komma upp lite senare i veckan då jag har lite fullt upp nu och jag tror inlägget kommer ta lite tid att göra!

Tack så jättemycket! :)
Mathilda Appelgren

Till top