Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Renée Voltaire

Mat, Mathilda, Skola, Tips, Wanted Permalink0
Vill bara tipsa om en liten sak. Ni alla vet hur jobbiga långa skoldagar är och att man knappt har någon energi under dagen och särskilt i slutet av dagen. Man blir även lätt hungrig eftersom att de är långt emellan frukost och tills du kommer hem, dessutom är ju skolmaten kanske inte den bästa. Då tycker jag att ni ska prova Renée Voltaire's torkade frukter i choklad. 

Det finns många olika sorter, än så länge har jag bara provat 2 av dem. Men det är alltså torkad frukt som blivit doppad i antingen ljus choklad, vit choklad eller mörk choklad (de står självklart på förpackningen!) det är väldigt nyttig, eller tja så nyttigt som choklad kan bli och man får mycket energi! Det finns bland annat pumpakärnor doppade i ljuschoklad, nötter och mandlar doppade i både mörk & ljus choklad, gojibär i mörk choklad & hallon och blåbär doppade i vitchoklad. 



Jag älskar påsarna, de är så söta och fina! Min absoluta favorit är den blåa (hallon & blåbär doppade i vit choklad) De skulle jag kunna äta hur mycket som helst av! De är så otroligt goda! Sen så testade jag gojibären för första gången idag, de var också goda men jag är inget super fan av mörk choklad. Min nästa påse blir nog pumpakärnorna...! En påse kostar 29kr på Coop, jag tror de finns på även Ica maxi, och jag vet att de finns på sf's biografer men då tror jag att påsen är lite dyrare...

Puss Mathilda ❤️
Till top