Mathilda Sköldkvist Appelgren

Du behöver inte mer tid, du behöver bara bestämma dig.

Snabbtur i London

Mathilda Permalink3
Ja som jag skrev för några veckor sedan så skulle jag resa till London över dagen med mamma. Det låter väl lite galet och onödigt, men vi gjorde de igår i alla fall och resan blev verkligen lyckad! Det började med att vi steg upp kl 3 på matten för att åka till flygplatsen, de jobbigaste var då att jag gick och la mig kl 12 på natten eftersom att jag har träning till 10 inne i stan på onsdagar. Så mycket sömn fick jag inte, sen så var jag ju uppe och shoppade hela dagen tills vi skulle hem och då landade planet kl 11 på kvällen och så skulle vi ta oss där ifrån så vi var väl hemma igen kl halv 1. Så jag har nästan inte sovit någonting och idag började jag kl 8 så gick upp runt halv 7, så just nu vet jag inte om jag går i sömnen eller vad som händer haha. Dessutom har jag prov nu snart och sedan träning ikväll, så det blir spännande...

Resan var i alla fall hur bra som helst, det blev mycket mer shopping än vad jag trodde de skulle bli... Men de dör ju ingen av haha. För mig och mamma var det lagom att åka över dagen bara, vi hade de super mysigt och vädret var super bra. Ingen snö, ingen vind, blå himmel och solen lyste. 

Det roligaste måste ändå vara att när jag och mamma skulle ta tåget till flygplatsen från Oxford circus så swe jag hur 2 killar mellan 20-25 pratar och pekar lite på mig. Min första tanke är då, nej jag orkar inte prata med dem. Då kommer ena fram till mig och visar massa pappersblad om en modellargentur, haha sjukt! Så säger han att de söker flickor i min ålder och så frågade han om jag bodde i närheten. Då svarade jag att jag kom från Sverige, då vart han ledsen och frågade när jag skulle hem, för att de kanske ville träffa mig innan? Men då var jag ju påväg hem, då sa jag att jag lovar att komma tillbaka till London, då svarade han ja det måste du lova mig och skrattade. Så sa han vi behöver fler vackra människor här, tack för att jag fick prata med er i alla fall! Så skakade jag och mamma hans hand och gick. 

Haha det sjukaste jag varit med om, men roligt. Jag fick dessutom mail från den förra modellargenturen som finns i Sverige. Där kom jag in i alla fall så det är ju roligt, men jag tror jag ska tacka nej. För jag känner inte att jag har den tiden...! Men det är ju roligt att någon studio i London kom fram och prata med en. 

Bilder från shoppingen kommer i helgen!





Puss Mathilda ❤️
#1 - - Lisa:

Kan du skriva ett inlägg om din klass, hur de är och så? Kan du lägga upp kanske ett klassfoto?

Svar: Absolut de kan jag försöka fixa! :)
Mathilda Appelgren

#2 - - Glad girl:

Gud vad häftigt att bli scoutad! Du borde börja jobba som modell! Du är snygg och har stil för mode, man tjänar ändå rätt bra och jag kan förstå att det kan vara svårt med tid och sådant. Men jag tycker du borde tacka Ja, om du prövar på att jobba ett tag och ändå tycker att det tar allt för mycket av din tid, kan du ju alltid sluta :3

Svar: Åh sötnos, tack! Ja de låter som en bra ide faktiskt...! Vi får se hur jag gör, jag gick faktiskt vidare från den lilla audition jag var på för någon helg sedan...

Kramis! :)
Mathilda Appelgren

#3 - - -:

Varför bloggar du inte? blogga :(

Svar: Jag försöker verkligen så gott jag kan! Men jag ska försöka mer! :(
Mathilda Appelgren

Till top